Mai mulți pasageri ai unei aeronave Ryanair, filmați în timp ce consumau alcool și nu respectau regulile sanitare

334
Image: IrishMirror

Un cuplu irlandez care a zburat înspre Malaga, săptămâna aceasta, la bordul unei aeronave Ryanair a povestit despre haosul care s-a creat pe durata zborului din cauza unor pasageri care nu au respectat liniile directoare Covid-19.

„Sunt literalmente stupefiat după ce am luat primul zbor în noul context Covid. Am zburat de la Dublin la Malaga cu Ryanair FR7044, avionul era plin în proporție de 90% după propria mea estimare.

„[Unii] pasageri de la bord și-au dat măștile de protecție jos și nu au mai respectat distanțarea socială. Stewardesele nu s-au mai putut impune în fața acestora.

„Aeroportul Dublin asigură și facilitează un astfel de comportament prin vânzarea de doze de bere, astfel încât a condus indirect la un consum de alcool în masă, însoțit de limbaj urât, gălăgie, încât sistemul de fântâni din Las Vegas Bellagio ar fi mândru de aceasta.

„Coridorul avionului a fost blocat continuu și serviciul de catering nu a putut funcționa, în ciuda anunțurilor repetate. Aeronava a aterizat totuși în siguranță în Malaga, dar ceea ce s-a întâmplat a fost clar un eveniment de contagiune în masă.”, a relatat un pasager pentru IrishMirror.

Pasagerul nemulțumit a călătorit în Spania din motive personale, dar cei care au încălcat regulile, ce provin din zona Limerick, participau la două nunți în destinația însorită.

„Călătoria mea a fost din motive personale, dar nu am altă altă alegere decât să mă izolez aici, ruinându-mi propriile planuri, în ciuda faptului că purtam măști N95, călătoria pentru mine și soția mea este distrusă.

Bărbatul spune că personalul Ryanair nu poate fi învinuit, dar crede că situația ar fi trebuit să fie gestionată mult mai bine.

„Când s-a făcut anunț pentru a purta măștile, oamenii aceștia le-au îndepărtat și au făcut exact opusul a tot ceea ce li s-a cerut, era ca și cum am fi avut de-a face cu copii mici, nu cu adulți”.

Daa a declarat că „Guvernul a indicat că operarea aeroporturilor irlandeze este un serviciu esențial în cadrul liniilor directoare de nivel 5.

„Permiterea funcționării facilităților care furnizează hrană și băuturi după zona de securitate, pentru numărul foarte mic de persoane care călătoresc în prezent, face parte din acest serviciu. Ieri, de exemplu, au existat mai puțin de 3.000 de pasageri care au călătorit prin Aeroportul Dublin, un declin de 95% comparativ cu aceeași zi a anului trecut.

„Există doar două baruri care funcționează în zona generală, al treilea se află în zona destinat îmbarcărilor pentru SUA. „Operatorii solicită oricui cumpără alcool să cumpere și o masă substanțială la un preț de minim 9 euro.

„Toate suprafețele cheie de contact, cum ar fi tăvile din zona de securitate, balustradele și cărucioarele sunt supuse unei igienizări regulate îmbunătățite folosind echipamente de curățare de ultimă generație. Măștile de protecție trebuie să fie purtate în orice moment în interiorul clădirilor aeroportului și numai pasagerii au voie să intre în terminale.

„În cele din urmă, așa cum se întâmplă cu toate regulile și orientările COVID-19 din întreaga țară, există un element de responsabilitate personală atunci când vine vorba de a adera la sfaturile clare care sunt în vigoare.”, a transmis administrația aeroportului Dublin.

Compania Ryanair a fost contactată de către jurnaliștii de la IrishMirror pentru comentarii.

Dacă vrei să rămâi la curent cu actualitatea din Irlanda și România, urmărește Dublin24 pe Facebook.

Comentarii