Mai mulți clienți ai Bank of Ireland nu au primit salariile și plățile de asistență socială din cauza unei probleme la sistemul instituției

311
Photo by: Newscast/Universal Images Group via Getty Images

Bank of Ireland a transmis că situația neplăcută a fost generată de o eroare a sistemului lor care i-a lăsat pe oameni fără banii virați în conturile personale.

În prezent se lucrează pentru rezolvarea problemei, astfel încât plățile ar trebui să se regăsească în conturi în decursul acestei zile.

O serie de plăți din conturile BOI au fost, de asemenea, întârziate ca urmare a problemei.

Un purtător de cuvânt al instituției bancare a declarat pe Twitter: „Suntem conștienți de faptul că unii clienți au raportat o întârziere în primirea unor plăți. Lucrăm pentru a remedia această problemă cât mai curând posibil și ne cerem scuze pentru orice neplăceri. Vă mulțumim.”

Și Departamentul pentru Ocuparea Forței de Muncă și Protecție Socială a confirmat că există această problemă și că unii beneficiari ai asistenței sociale au fost afectați.

Dacă vrei să rămâi la curent cu actualitatea din Irlanda și România, urmărește Dublin24 pe Facebook.

Comentarii