Ryanair a lansat un atac fulminant asupra DAA – administrația aeroportului Dublin, acuzând-o de „incompetență” pentru că a provocat un haos în timpul verii. În discuțiile pe care le-a purtat cu Autoritatea de reglementare a aviației, compania aeriană a reclamat creșterile propuse ale tarifelor de aeroport ca fiind „nejustificate”.
Ryanair a cerut, de asemenea, ca autoritățile aeroportuare să fie penalizate pentru cozile lungi la care au fost nevoiți să stea pasagerii.
Într-o scrisoare adresată Comisiei pentru Reglementarea Aviației (CAR), compania a declarat a declarat că: „DAA vrea ca utilizatorii aeroportului să plătească sume suplimentare care se vor regăsi în taxele de aeroport, din cauză că nu au fost capabili să își facă o strategie și să-și planifice corect resursele”. În plus, Ryanair a acuzat autoritatea aeroportuară că nu a fost pregătită pentru momentul în care au fost reluate călătoriile aeriene în vară, din acest motiv producându-se cozi haotice.
Scrisoarea, care a fost trimisă la începutul lunii iulie, menționa că „problemele legate de cozile din aeroport se datorează exclusiv managementului defectuos și nu trebuie combinate cu o percepție incorectă că prețurile trebuie să crească pentru a rezolva aceste situații”.
În replică, purtătorul de cuvânt al DAA a transmic că: „Dorim să ne asigurăm că tarifele aeronautice sunt stabilite la un nivel adecvat, întrucât acest aspect este esențial pentru a putea să oferim servicii de calitate atât pasagerilor, cât și companiilor aeriene. Taxele de aeroport din Dublin sunt deja ultra-scăzute față de celelalte aeroporturi.”
Chiar dacă a recunoscut că au fost probleme în vară, reprezentatul aeroportului a menționat că începând din august, călătorilor nu le ia mai mult de 30 de minute ca să treacă de controlul de securitate.
Dacă vrei să rămâi la curent cu actualitatea din Irlanda și România, urmărește Dublin24 pe Facebook.